MútuaTerrassa té voluntat de promoure i potenciar tots els elements que caracteritzen l'entitat i que la fan ser diferent. Es van realitzar estudis, treballs i posades en comú que varen dur a l'evidència que l'entitat es relacionava a través d'una munió de marques distintes. Eren marques que s'havien anat afegint al llarg dels anys –a mesura que s'anaven creant o que anaven creixent les activitats–. Amb les idees sorgides de l'anàlisi interna de l'entitat, es va seleccionar un assessor que els acompanyés en el procés de posada al dia de la imatge corporativa i l'arquitectura de marques.
L'estudi del canvi d'identitat visual s'ha fet a partir d'una anàlisi de la realitat del grup, de les seves empreses i serveis, de la visió i projectes de futur dels seus responsables i de les necessitats i expectatives de les seves audiències. L'essència de Mútua Terrassa com a marca se sintetitza en el concepte “energia i sinèrgia”. Aquest concepte es manifesta en una nova identitat visual que expressa dinamisme, emoció, impuls, expansió i creixement, valors que històricament han caracteritzat l'organització i que estan fortament arrelats en la seva identitat.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99