Plataforma online Zoom
La COVID-19 ha obligat a prioritzar l'atenció no presencial (MANP) accelerant solucions però també canviant la manera d'organitzar-se. Hi ha consens que aquesta modalitat ha vingut per quedar-se, però es necessita dissenyar programes de gestió del canvi per posar en marxa aquesta transformació a les organitzacions.
A més, el Servei Català de la Salut ha introduït per l'any 2021 un nou objectiu bàsic vinculat a la Contraprestació per Resultats que consisteix en desplegar el model d'atenció no presencial (MANP).
El Benchmarking transversal 2021 Models d'atenció no Presencial té com a finalitat:
Què aprendràs?
T'avancem el PROGRAMA de la 1a sessió LLANÇAMENT
12.00 Introducció i situació d'entorn
12.10 Presentació
12.30 Dinàmica participativa sobre key tòpics de l'atenció no presencial
13.50 Conclusions i idees clau per emportar-se a casa
14.00 Propers passos i agenda del Club Benchmarking transversal
2a sessió COCREACIÓ Octubre 2021
•Anàlisi i avaluació de bones pràctiques*
•Indicadors de mesura
•Disseny dels components, interaccions i accions de millora de les organitzacions
* El grup valorarà fer sessions per línies assistencials
3a sessió TANCAMENT Novembre 2021
•Producte tangible per a les organitzacions per implantar un MANP
•Propostes per a l'aplicació sistèmica per presentar a l'Administració
•Concreció de propers serveis del grup bench transversal
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99