Comissió del Sector d’Atenció Primària de La Unió i el CSC

Comissió del Sector d’Atenció Primària de La Unió i el CSC
Dimarts
7
Juny

Els punts més destacats de l'ordre del dia són:

  • Presentacions de convidats: L'efecte de l'edat en els professionals del sector sanitari, estudi elaborat per La Unió que presenta Hèctor Cantero, cap de Recursos Humans del Parc Sanitari Pere Virgili.  
  • Seguiment dels temes d'entorn
    • Informació de la reunió de la Comissió de Proveïdors del 10 de maig i del Consell de Direcció del CatSalut del 23 de maig.
    • Informació de l'àmbit de Recursos Humans i Relacions Laborals.
    • Informació sobre la possibilitat de reclamar interessos de demora relatius al pagament de factures del CatSalut.
    • Informació sobre la renovació de la pòlissa de Responsabilitat Civil i Patrimonial del SISCAT.
    • Seguiment sobre el Decret de la prescripció infermera. Actuacions que s'han dut a terme i estat de situació.
  • Seguiment dels temes de sector
    • Informació i seguiment dels objectius de la part variable 2016.
    • Informació i seguiment sobre la proposta per a l'assignació de la DMA 2016 de la farmàcia de receptes.
    • Informació sobre el procés d'implantació del CIM 10.
    • Seguiment de la implantació del nou aplicatiu de gestió IT's de l'ICAM.
    • Informació sobre el “Pla d'informació i detecció de problemes de seguretat clínica en recepta electrònica”
    • Novetats de la Comissió per a l'harmonització de l'ús de medicaments en l'àmbit de l'atenció primària i comunitària (COMAPC). 
Organitza

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025