Ja és obert el període d'inscripció de la vuitena edició del Màster Universitari en Neurorehabilitació, que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i que es podrà cursar a partir del proper mes de setembre. L'objectiu principal d'aquest màster, que proporciona 120 ECTS, és contribuir a la formació especialitzada i científica en l'àmbit de la neurorehabilitació dels professionals que han cursat estudis de l'àmbit de les ciències de la salut i de la vida o bé de les ciències experimentals i tecnològiques.
El màster de neurorehabilitació es nodreix de disciplines estructurades com la medicina física i la rehabilitació, la neurologia, la urologia, la traumatologia i l'ortopèdia, la infermeria, la fisioteràpia, la teràpia ocupacional i la psicologia i la neurologia, com a disciplines clíniques; així com la transferència de coneixement des d'àrees com les neurociències i les enginyeries.
La neurorehabilitació és un procés assistencial adreçat a restituir, minimitzar i/o compensar, en la mesura que sigui possible, els dèficits funcionals apareguts en la persona afectada per una discapacitat greu, com a conseqüència d'una lesió del sistema nerviós central.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99