Davant la situació marcada per l'epidèmia del SARS-CoV-2 i per responsabilitat, AJORNEM l'acte.
SESSIÓ AJORNADA
Els sistema sanitari té el repte de garantir una atenció sanitària de qualitat que doni resposta a les necessitats de la població però al mateix temps ha de fer front a l'augment de la demanda. El CatSalut ha elaborat l'informe "Gestió de la demanda dels processos assistencials: demanda, activitat realitzada i activitat pendent".
La sessió anirà a càrrec de Xènia Acebes, directora de l'Àrea Assistencial del CatSalut, i d'Ester Bordera, de la Gerència de Processos Integrats del CatSalut, les quals presentaran l'esmentat informe que conté les principals dades d'activitat dels serveis d'atenció primària, atenció especialitzada hospitalària i atenció continuada i urgent.
Posteriorment, s'obrirà un espai de debat sobre els reptes de futur immediat.
La sessió està dirigida als membres del Consell de Sector d'Atenció Especialitzada d'Aguts i el Consell d'Atenció Primària i Salut Comunitària de La Unió.
Per motius de capacitat de sala, es necessari realitzar la inscripció.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99