Conveni de col·laboració entre l’associació Pallapupas i el Consorci Sanitari de Terrassa

Del 17/02/2010 al 25/02/2012

El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) i l'associació Pallapupas–Pallassos d'Hospital, signaran el dimecres 17 de febrer, a Sala de Juntes de l'Hospital de Terrassa, un acord de col·laboració entre ambdues institucions.

L'objectiu d'aquest conveni és procurar la millora de la qualitat de vida dels pacients i dels seus familiars, i alleugerir l'estada dels infants, joves i gent gran que, per malaltia, es troben ingressats en hospitals i centres socio-sanitaris.

L'associació Pallapupas són pallassos professionals amb formació artística i mèdica que creen un espai pel riure i el joc a l'hospital. La seva tasca contribueix a relaxar a tota la família i superar els moments dolorosos. La seva funció no és només d'entreteniment, sinó que també formen part de l'equip assistencial recolzant al personal sanitari, ja que l'equip mèdic pot fer millor la seva feina quan el pacient està relaxat i existeix un clima positiu.

Amb aquesta iniciativa el Consorci Sanitari de Terrassa vol potenciar la seva voluntat d'anar més enllà de la pròpia tasca assistencial, garantint i vetllant pel benestar dels pacients i els seus familiars durant la seva estada a l'hospital.

A l'acte assistiran:
-Pere Vallribera, director gerent CST
-Noemí Barja, directora de l'Oficina de Projecció Social i Cooperació CST
-Dolors Soriano, directora d'àmbit d'atenció materno-infantil CST
-Angela Rosales, presidenta de Pallapupas
-Laura Pujol, gerent de Pallapupas.
-Miquel Antonijuan, àrea de comunicació de Pallapupas

Per a més informació:

Marta Codinas Miquel Antonijuan, cap de Comunicació CST Àrea de Comunicació Pallapupas (Tel. 93 700 36 44/ 607 37 31 32).

Data última actualització: 28/06/2024