US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

El Consorci guanya el premi de millor marca sense ànim de lucre d’ESADE

El Consorci guanya el premi de millor marca sense ànim de lucre d’ESADE
Del 27/10/2010 al 18/10/2013
  • És el primer ens públic d'Espanya en aconseguir-lo

  • La Caixa, Mango o Mútua Madrileña són altres dels guanyadors

El Consorci Sanitari Integral (CSI) ha guanyat el premi “Millor marca sense ànim de lucre” que anualment atorga l'escola de negocis ESADE a través del seu Centre de la Marca i que arriba a la cinquena edició. Enguany, aquesta categoria era nova i, per tant, el CSI es converteix en el primer premi de la categoria, a tot Espanya.

El Centre de la marca d'ESADE, ha destacat “el pla de la marca i el plantejament de comunicació interna, a més de la bona integració dels valors de la insígnia”. El guardó va ser lliurat en un acte que va tenir lloc la setmana passada a les instal·lacions de l'escola de negocis de Madrid, i que va recollir el director de Comunicació del Consorci, Xavier González.

La candidatura als premis havia estat elaborada pel Departament de Comunicació del Consorci Sanitari Integral, que recentment també ha estat finalista als premis Millors Pràctiques de Comunicació Interna que anualment concedeixen la consultora Inforpress, la revista Capital Humano i l'Instituto de Estudios Business School.

Aquests guardons confirmen l'aposta del Consorci per posicionar-se com una de les millors organitzacions per treballar tot cuidant aspectes tant essencials com la comunicació, la transparència o el valor de la marca tenint en compte l'opinió de professionals i usuaris.

Pel que fa als altres guanyadors, el Gran Premi va ser per La Caixa; el de reposicionament, per Mutua Madrileña; el d'internacionalització, per Natura Bissé; el de marca corporativa, per Mango, i el d'empresa a empresa (B2B), per Fermax.

El Consorci Sanitari Integral (que enguany celebra el seu desè aniversari) és una entitat pública que aplega més de 3.000 professionals i que està participada pel Servei Català de la Salut, l'Institut Català de la Salut, els ajuntaments de Sant Joan Despí i l'Hospitalet de Llobregat, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i la Creu Roja.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 11/04/2025