El Consorci Sanitari Integral guanya el premi “Mejores prácticas en comunicación interna” de l’Observatorio de Comunicación Interna
Del 14/04/2008 al 15/04/2008
Atorgat en la categoria de millor estratègia de comunicació interna d'una institució pública
El Consorci Sanitari Integral ha estat una de les vuit institucions espanyoles que s'han endut els premis a les "Mejores Prácticas en Comunicación Interna" que anualment concedeix l'Observatorio de Comunicación Interna e Identidad Corporativa (una iniciativa de l'Instituto de Empresa, la revista Capital Humano i la consultora Inforpress).
Amb aquest premi, es reconeix la feina duta a terme per les principals empreses i entitats públiques d'Espanya en el camp de la comunicació interna. En aquesta edició es van presentar més de 30 empreses que van participar amb més de 50 projectes.
El Consorci ha guanyat a la categoria de Millor estratègia global de comunicació interna en administracions públiques. El jurat va ressaltar del treball presentat "el fet d'haver aconseguit reunir en una mateixa estratègia la comunicació, les activitats socioculturals i la responsabilitat social" a més de "comptar sempre amb els professionals com a protagonistes".
Les altres set empreses guanyadores d'aquesta edició han estat Europcar, Telefónica, Avon Cosmetic, Banc de Sabadell, Ikea, Telefónica i la Fundación Iavante.
El Consorci Sanitari Integral és una entitat pública, participada pel Servei Català de la Salut, l'Institut Català de la Salut, l'Ajuntament de Sant Joan Despí, l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i la Creu Roja. Formen part del Consorci Sanitari Integral l'Hospital General de l'Hospitalet, l'Hospital Dos de Maig, l'Hospital Sociosanitari de l'Hospitalet, la Residència Francisco Padilla, la Residència Companys Socials, el CAP Sagrada Família, el CAP Collblanc, el CAP la Torrassa, la Fundació ASSAIG i els Centres de Rehabilitació.