El Servei d’Atenció Domiciliària del Consorci Sanitari Integral obté una valoració excel·lent dels seus usuaris

El Servei d’Atenció Domiciliària del Consorci Sanitari Integral obté una valoració excel·lent dels seus usuaris
Del 14/02/2012 al 14/02/2014

Els usuaris del Servei d'Atenció Domiciliària del Consorci Sanitari Integral continuen valorant molt positivament les prestacions que ofereix aquest Servei, segons els resultats de l'estudi de satisfacció dut a terme recentment a l'Hospitalet de Llobregat. L'estudi ha enquestat més de 480 persones ateses l'any 2011 per les diferents àrees del Servei: treball familiar, auxiliar de la llar i àpats a domicili, amb un mostreig aleatori simple.

El 95% dels usuaris enquestats del servei de treball familiar han valorat aquest servei entre 7 i 10 punts (en una escala de 0 a 10). També ho han valorat així el 92% dels usuaris del servei d'auxiliar de la llar i el 69% dels usuaris del servei d'àpats a domicili.

Quant al treball familiar, els usuaris han valorat de 7 a 10 en més del 94% dels casos, el tracte, la puntualitat, el compliment de l'horari, el compliment de les tasques assignades i la discreció i respecte a la intimitat. Aquests ítems han estat valorats també positivament en més del 91% dels casos en el servei d'auxiliar de llar.

A la pregunta de si el servei li ha resolt les necessitats, el 72% dels usuaris de treball familiar ha situat la resposta entre 7 i 10 punts, i en el 63%, els usuaris de l'auxiliar de la llar.

Per altra banda, els usuaris d'àpats a domicili han valorat positivament temes com la puntualitat de repartiment (94%), la quantitat de safates (78%), l'aspecte dels àpats (72% de respostes) i la varietat de safates (67%).

Els objectius del Servei d'Atenció Domiciliària pretenen aconseguir que la persona dependent o la família adquireixi, mantingui o recobri els recursos, les habilitats i els hàbits que li permetin mantenir una vida el més autònoma i satisfactòria possible a casa seva.

El Servei d'Atenció Domiciliària del Consorci Sanitari Integral es va posar en marxa l'1 de maig de 2008, arran d'un acord de col·laboració amb l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat. Fa dos anys va rebre la certificació de qualitat ISO 9001:2008 i UNE 158301, aquesta última que tenen molts pocs serveis domiciliaris a Espanya. Recentment una auditoria externa ha ratificat la seva vigència.

Més informació:

http://www.csi.cat

Departament d'Atenció al Ciutadà i Comunicació: Anna Millà. Tel. 93 553 02 58
Adreça electrònica: anna.milla@sanitatintegral.org

La Unió
València, 333 baixos
08009 Barcelona (Barcelona)
Tel 93 209 36 99
uchuch.cat
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 22/11/2024