La FHES organitza la xerrada sobre Acupuntura. Com pot millorar la meva salut?

La FHES organitza la xerrada sobre Acupuntura. Com pot millorar la meva salut?
Del 20/04/2012 al 25/04/2014
La sessió és a càrrec de la nova Unitat de Teràpies Naturals de l'Hospital

Logo Fundació Hospital Esperit Sant La Fundació Hospital Esperit Sant (FHES), amb el suport de l‘Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, organitza el proper dimarts, dia 24 d'abril, a les 19 hores, la xerrada “Acupuntura. Com pot millorar la meva salut?” a la Torre Balldovina.

Impartiran la sessió les Doctores Isabel Giralt i Cristina Arteaga, especialistes en acupuntura i professionals de la Unitat de Teràpies Naturals de l'Hospital. La Dra. Giralt és coordinadora de la Unitat i Directora Mèdica d'Energimed, clínica d'acupuntura i medicina tradicional que va iniciar la seva activitat a Barcelona l'any 1986. La Dra. Arteaga exerceix en aquesta clínica i en l'Hospital. Presentaran l'acte la Dra. M. Teresa Esteva, directora gerent de la FHES, i la Sra. Laia Tordera, Regidora delegada d'Infància, Joventut i Salut de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Acte Xerrada: “Acupuntura. Com pot millorar la meva salut?
Dia: 24 d'abril
Hora: 19 hores
Lloc: Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet (plaça Pau Casals, s/n)

Programa de difusió d'hàbits saludables
La FHES va iniciar el Programa de difusió d'hàbits saludables el març de 2009 amb l'objectiu d'oferir informació i consells preventius de salut a la ciutadania de Santa Coloma de Gramenet i la resta de poblacions de la zona.

Per a més informació:

Àrit Roig Mulero
Unitat d'Imatge i Comunicació FHES
Tel. 93 386 02 02 - 93 386 96 48 - Ext. 4612
comunicacio@hes.scs.es

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 07/04/2025