El Procés engloba l'assistència als pacients que acudeixen a la FHES a visitarse, a realitzar-se una prova o a sotmetre's a un tractament
La Fundació Hospital Esperit Sant (FHES) ha posat en marxa aquest mes de març el Procés del pacient ambulatori, en el marc de la implantació de la Gestió per Processos al centre. Es tracta del primer procés que s'activa i té l'objectiu de millorar la qualitat assistencial que s'ofereix al pacient que és citat a la FHES per visitar-se, tant en les diferents especialitats com en les Consultes Externes; per realitzar-se una prova o per sotmetre's a un tractament, com els realitzats en l'Hospital de dia.
El nou sistema de Gestió per Processos servirà per orientar la gestió de la FHES cap a una visió integrada del pacient, per crear una organització més transversal i estandarditzar l'activitat del centre, creant sinèrgies entre els diferents serveis de l'Hospital i entre aquests i l'Atenció Primària de la zona. D'aquesta manera, s'aconseguirà una millora en l'ús de recursos, a més de garantir un pràctica clínica adequada i de reduir els riscos per als pacients. A més, s'incrementarà la implicació dels professionals.
La FEHS, que va començar a treballar la nova Gestió per Processos l'octubre de l'any passat, té previst posar en marxa properament els processos del Pacient quirúrgic, el Pacient hospitalitzat i el Pacient urgent.
Per a més informació:
Àrit Roig Mulero - Cap Unitat d'Imatge i Comunicació
Tels: 93 386 02 02 – 93 386 96 48 – Ext. 4612 – aroig@hes.scs.es