La Tutela engega la campanya de sensibilització "Tinc un amic"

Del 08/04/2008 al 09/04/2008

La Tutela , Fundació privada catalana tutelar de discapacitats psíquics, presenta oficialment la campanya de sensibilització en favor de les persones amb discapacitat intel·lectual, Tinc un amic! L'acte, que serà presidit per la Consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila i Palau , tindrà lloc el proper 9 d'abril al Col·legi de Notaris de Catalunya a partir de les 18 hores.

Aquesta trobada, així com la resta d'accions que es duran a terme durant la campanya Tinc un amic! , estan encaminades a obtenir el recolzament i participació de la gent, però sobretot a fer arribar el sentit d'aquesta iniciativa, que no és altra que la de conscienciar la ciutadania de la situació real de les persones amb discapacitat intel·lectual per tal d'aconseguir la seva col·laboració en el benestar i la integració d'aquestes persones.

Durant l'acte intervindran el president de l‘entitat, el Sr. Xavier Puigdollers, el director general de Drets i Entitats Jurídiques, el Sr. Pasqual Ortuño; el president de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i t inent d'alcalde d'Acció Social i Ciutadania de la ciutat de Barcelona , el Sr. Ricard Gomà; i el tècnic en discapacitats del districte de Gràcia, el Sr. Agustí Pujol.

La Tutela , entitat pionera a Catalunya en garantir i vetllar pels drets de les persones amb discapacitat psíquica, va néixer a Barcelona l'any 1985 com a resposta a l'angoixa de pares i familiars de discapacitats psíquics a l'hora d'afrontar el futur dels seus fills i germans. Actualment, té cura de 450 persones amb discapacitat intel·lectual a tota Catalunya, i uns 220 casos en pretuteles, propostes acceptades de futures tuteles.

Data última actualització: 01/07/2024