Mútua de Terrassa transmet els seus valors a través de la seva nova identitat visual
Des de la seva fundació, Mútua de Terrassa hem anat creixent i adaptant-nos a les necessitats de la població a la que ha servit. Aquest creixement no ha fet sinó anar consolidant els nostres trets diferencials, els nostres valors, el caràcter que ens defineix, la nostra energia i la manera de fer particular que prioritza la dedicació als altres, la voluntat de servei, i el ferm propòsit de millorar la qualitat de vida de totes les persones amb les que ens relacionem.
Ara fa poc més de tres anys vàrem començar a treballar per concretar, promoure i potenciar els valors i la visió de l'Entitat; tot alló que ens fa ser –poc o molt- diferents.
Els resultats d'aquest estudi van determinar la necessitat de cercar una nova identitat visual i arquitectura de marca que englobés de manera clara totes les empreses del Grup. L'empresa que ha portat a terme aquest projecte ha estat Summa, amb 20 anys d'experiència en aquest sector i pionera en l'estat espanyol com a consultora especialitzada en la creació i gestió de marques (Premi nacional de disseny 2008).
Faran la presentació:
- Sr. Faust San José, president del Grup Mútua de Terrassa
- Dr. Esteve Picola, director General del Grup Mútua de Terrassa
- Sr. Conrad Llorens, conseller delegat de l'empresa Summa
- Sra. Anna Folch, directora de comunicació, RRPP i protocol del Grup Mútua de Terrassa
Esperem comptar amb la vostra presència.
Per a més informació:
Anna Folch
Directora Comunicació, RRPP
Grup Mútua de Terrassa
anna.folch@mutuaterrassa.es
93.736.50.24
www.mutuaterrassa.cat