La Unió i el Programa PARTNERS d'ESADE volen donar resposta a les exigències d'aprenentatge en la gestió de la cooperació publicoprivada (CPP). És per això que s'uneixen per establir l'Observatori de la Cooperació Publicoprivada en les Polítiques Sanitàries i Socials .
L'Observatori busca, entre els membres associats de La Unió, experiències positives de CPP que hagin assolit els resultats previstos pels programes de política pública en els quals s'emmarquen. Aquest any s'escolliran dues experiències en funció del grau d'assoliment de l'objectiu públic, el grau d'assoliment de l'objectiu públic pels recursos invertits i el grau d'innovació i credibilitat.
Les experiències que es vulguin presentar per aquest projecte han de fer arribar els formularis de sol·licitud per correu electrònic a angel.saz@esade.edu . La data final de recepció de sol·licituds és divendres 17 d'abril de 2009.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99