Aprovada la metodologia d’assignació pressupostària i coresponsabilització en la gestió de la prestació farmacèutica dels equips d’atenció primària

Aprovada la metodologia d’assignació pressupostària i coresponsabilització en la gestió de la prestació farmacèutica dels equips d’atenció primària
Del 03/06/2008 al 31/12/2099

En la sessió del Consell de direcció del CatSalut del 28 de maig es va procedir a l'aprovació les DMA 2008. El CatSalut va presentar en la sessió del Consell de direcció, les modificacions en el plantejament inicial que havien estat consensuades amb les entitats patronals pel que fa a les bases de regularització de l'assignació inicial (95%), com en el marge dels percentatges de risc a assumir (20-40%).

En aquestes condicions, i amb el compromís de començar properament a revisar els criteris que configuraran la proposta del proper exercici, La Unió va manifestar el seu vot favorable.

La proposta queda concretada en una regularització de la base del 95 %, sempre i quan se signi la clàusula corresponent abans del 30 de juny. Si per causes imputables a la tramitació administrativa de la signatura de la clàusula es produís una demora, a les entitats els serà suficient comunicar inequívocament al CatSalut la seva intenció de signar-la abans del 30 de juny en els termes indicats.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025