CONSELL D’ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA DE LA UNIÓ

CONSELL D’ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA DE LA UNIÓ
Dijous 08/01/2009

Principals temes abordats:

  • Elements d'entorn: actuacions dutes a terme en relació a la problemàtica de la tarifa del mòdul social de la llarga estada sociosanitària, altres. S'informa de les gestions dutes a terme amb l'ICASS per tal de fer-los avinent la nostra postura en relació a l'evolució que cal que segueixi el mòdul social de la tarifa sociosanitària de la Llarga estada per a ser coherent amb l'increment dels costos i les necessitats assistencials dels pacients atesos.

  • Concreció actuacions Pla de Treball 2009: s'acorden les prioritats del pla de treball del primer trimestre.

  • Informació sobre el document “La llarga estada sociosanitària en el marc de l'atenció a la dependència: proposta d'evolució del model”: s'ha presentat a la directora del Pla Director Sociosanitari i es van compartir posicionaments.

  • Temes laborals: s'informa sobre la comissió negociadora del conveni i sobre com afectarà l'evolució de l'IPC a la negociació del conveni.

Assistents

Membres del Consell

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025