Principals temes tractats:
- Aprovació del raport del Consell anterior. Seguiment dels acords pendents. S'aprova el raport anterior, tot i que es comenta que tant la Sra. Marisa Castell com el Sr. Víctor Alabart de CERVA i IRITEB, respectivament, volen que consti en aquest raport la seva voluntat de participar en el grup de treball de col·laboració publicoprivada.
- Seguiment dels àmbits de Recursos Humans i Relacions Laborals. En relació al Conveni del sector de privades no hi ha canvis. Consulteu notícia en aquest Missatger sobre aquest tema.
- Seguiment i valoració dels temes d'entorn. La valoració de l'entorn està marcada per la informació sense concreció, del decrement del pressupost, i de saber com afectarà a les tarifes i a la activitat.
- Seguiment del Pla de Treball del sector 2013. Organització de la jornada 2014. Sessió Tècnica sobre els serveis i les experiències que s'ofereixen a low cost. Es fa un repàs dels objectius del pla de treball 2013 remarcant aquelles accions que estan pendents de valoració o en curs. En l'apartat de Jornades, es proposa fer una jornada o una sessió tècnica sobre low cost - cost racional, i/o cost compartit.
- Seguiment del conveni UNESPA. Es fa un repàs de l'evolució de la negociació del Conveni des del seu inici a l'octubre de 2012 i s'informa de la creació d'una Comissió de treball amb l'objectiu de preparar les bases per a un nou Conveni. Es comenta que des de La Unió s'ha comunicat a UNESPA els centres que estan adscrits a aquest Conveni i aquests rebran un correu electrònic que diu com facturar mitjançant el sistema CAS a partir del 2 de maig. Es recorda que no hi pot haver rebuig arbitrari des de la companyia a través del programa.
- Informació sobre el seguiment del grup de treball de col·laboració publicoprivada (CPP). Es presenta un argumentari de CPP basat en el Libro verde de la colaboración público-privada. També es destaquen els avantatges d'aquesta col·laboració i es comenten les característiques dels diferents models a nivell internacional.
Assistents
Membres del Consell