Aquests van ser els temes tractats:
Informació de les actuacions dutes a terme en relació a l'avantprojecte de la Llei Òmnibus. Es comenta que les modificacions fetes a la Llei Òmnibus (referents a l'àmbit de Salut) especifiquen millor la voluntat de la Llei, que no és altra que possibilitar a l'ICS fer l'activitat que ja està fent. Per tant, es considera que el nou text clarifica les regles del joc.
Seguiment dels temes d'entorn: mesures d'ajustament en el sector, situació de la negociació laboral, perspectives d'actuació. Veure Missatger anterior .
Seguiment de les actuacions dutes a terme amb el CatSalut per tal de plantejar una proposta d'ajustament: inici del grup de treball de rehabilitació. Es comenta que La Unió sol·licita treballar conjuntament amb el CatSalut el model del nou concurs. Per a tal fi, a petició del CatSalut, es convoca un grup de treball amb el Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSSC) i La Unió.
Altres temes d'interès. S'informa que, seguint amb els acords del consell, s'ha celebrat la sessió formativa sobre protecció de dades amb l'assistència de 16 professionals que pertanyen a 6 entitats.
Membres del Consell
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99