Aquests van ser els principals temes tractats:
Es va abordar la problemàtica derivada de la situació econòmica, de les mesures d'ajustament i els judicis corresponents a les demandes de conflicte col·lectiu vinculades a les retallades del 5% i l'afectació directe que tots aquests factors poden tenir sobre l'ocupació, així com la gestió d'aquest escenari que s'ha d'abordar des de les direccions de recursos humans i el suport que s'ha donar des de l'organització patronal.
També es va comentar tècnicament la sentència del Tribunal Superior de Castella i Lleó corresponent al recurs de suplicació 495/2010 en relació a les vacances de dret de gaudiment del treballador per incapacitat temporal, on, per primera vegada, varia la doctrina existent fins ara, la qual garantia el dret a gaudir de tots els períodes no realitzats, introduint elements que poden fer variar el tractament que fins ara s'ha donat a aquest tema.
Es va repassar l'actualitat d'altres tres marcs de negociació col·lectiva: V conveni marco de la Dependència, Conveni de les empreses del serveis d'atenció domiciliària i Conveni col·lectiu establiments sanitaris.
Finalment, en primera instància, el Consell Tècnic Assessor va decidir acabar amb la prova pilot del projecte de benchmark en recursos humans i anar generalitzant-lo al llarg de 2011 amb la incorporació de noves entitats, i, en segon lloc, es acordar l'organització d'una jornada sobre l'impacte de les xarxes socials en la gestió de les empreses i es va crear un grup de treball per a tractar aquest tema.
Membres del Consell Tècnic
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99