CONSELL TÈCNIC ASSESSOR D’INFERMERIA DE LA UNIÓ

CONSELL TÈCNIC ASSESSOR D’INFERMERIA DE LA UNIÓ
Dimecres 09/06/2010

Aquests van ser els principals temes tractats:

  • Es concreten els temes i les experiències que formaran part del programa de la jornada tècnica, impulsada per La Unió, orientada a la innovació en l'organització de les cures infermeres. Hi haurà dues taules, amb 3 ponents cadascuna i una conferència inaugural.

  • Seguiment dels treballs i acords de la Comissió d'Ordenació de la Professió i de la Comissió de l'Exercici de la Professió d'infermera.

    • CEPI: S'ha presentat el document sobre la infermeria especialista en salut mental. Quan es disposi del document s'enviarà una copia als membres del consell.

    • COPI: Hi ha 3 temes que s'han treballat i que es presentaran en la reunió conjunta amb el CEPI: el document del lideratge infermer en gestió, el perfil competencial de les auxiliars i la reordenació d'activitats que això suposa en el marc del lideratge clínic de les infermeres, i el tema de la demografia infermera orientat a recomanacions per abordar la possible manca d'infermeres en la implantació del procés formatiu de Bolonya.

  • S'informa que la Jornada de Direccions d'Infermeria impulsada pel Departament de Salut està prevista pel dia 17 de novembre de 2010. S'està treballant en el disseny del programa.

  • S'informa que des de l'ES s'ha constituït un grup de treball mixt amb la presència d'infermeria, per fer l'anàlisi i les propostes per al disseny de la nova prova d'accés a la formació sanitària especialitzada.

Assistents

Membres del Consell Tècnic

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025