Definició de les regles del joc

Definició de les regles del joc
Del 24/12/2008 al 31/12/2099

El Dr. Boi Ruiz , president de La Unió va centrar el discurs institucional en dos aspectes. En primer lloc, va defensar el paper que tant en el passat com ara i en el futur ha jugat el sector concertat en el sistema sanitari de Catalunya.

Va posar de manifest novament, la vigència dels valors de la gestió empresarial en un moment en el que des d'alguns àmbits això sembla que es qüestioni promovent una visió administrativista de la gestió. En aquest sentit, va subratllar el valor del contracte com a forma de relació entre l'administració sanitària i les entitats que gestionen la provisió dels serveis. El contracte, ha estat, va reiterar, l'eina principal del que ha estat un model eficaç i lleial de col·laboració públicoprivada, sota uns criteris que res tenen a veure amb d'altres models que es puguin desenvolupar actualment en altres indrets, i que ha demostrat la seva eficàcia amb uns resultats incontestables en termes de qualitat de servei al ciutadà i d'eficiència econòmica.

El mateixos criteris van servir per reclamar la participació en la definició del model d'atenció a les persones dins els serveis socials i d'atenció a la dependència. Aquest és un sector emergent que es desenvoluparà sens dubte en els propers anys i que requereix la definició d'un model que compti clarament amb els agents de la iniciativa privada sota uns criteris i instruments que puguin donar lloc a un model de col·laboració com el que ha estat el model de col·laboració en l'àmbit sanitari. Желаешь провести время в постели с красивой проституткой Челябинска https://sexanketa74.net/ и найдешь секс и индивидуалок по душе.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025