La proposta presentada i aprovada recull, per a l'activitat hospitalària d'aguts, per a l'atenció sociosanitària i salut mental, un increment de tarifes del 5,74% i, per a la contractació del transport sanitari no urgent, un increment del 6,25%..
Aquestes tarifes que estan per sobre de l'IPC previst han de permetre fer front al comprimís de la recuperació del poder adquisitiu de l'any anterior.
Tenint en compte que el pressupost 2008 es va aprovar abans de conèixer el tancament de l'IPC de l'any 2007 i que aquest índex es va tancar molt per sobre de les previsions (4,2%), l'aprovació d'aquestes tarifes ha suposat un esforç important de priorització i ha estat fruit d'una negociació amb el sector amb l'objectiu de garantir un escenari sostenible i coresponsable amb les entitats.
La Unió va votar favorablement la proposta de tarifes que es va presentar, va agrair l'esforç fet i va manifestar la seva voluntat de treballar conjuntament per garantir la sostenibilitat del sector en el marc dels escenaris pressupostaris i econòmics previstos per als propers anys.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99