Intervenció d’Enric Mangas

Intervenció d’Enric Mangas
Divendres 05/02/2016
El nou president es va comprometre a defensar els interessos dels associats de La Unió i a treballar per aconseguir un finançament més adequat per als sectors

A la seva intervenció, Enic Mangas, va donar les gràcies a tots els que han confiat en ell per ocupar el càrrec de president de La Unió, especialment, a la Junta Directiva, a Manel Jovells i al vicepresident Quim Erra. En el seu discurs, el nou president es va comprometre a defensar els interessos dels associats de La Unió i a treballar per aconseguir un finançament més adequat per als sectors. També es va referir a la manca de finançament adequat de l'àmbit social i a la necessitat d'actuar en el sector de la dependència i d'atenció als joves i els infants.

Enric Mangas, assemblea extraordinària febrer 2016

En un altre ordre de coses, el nou president va subratllar que l'entitat continuarà treballant per la sanitat i l'atenció social públiques del país des de la diversitat, la gestió professionalitzada, l'ètica, la transparència, el retiment de comptes i l'aposta per l'excel·lència. A més, va apuntar que des de La Unió se seguirà vetllant per uns serveis privats de qualitat i no dependents, que també s'esforcin en mantenir línies d'excel·lència i competitives. Igualment, va recordar la valuosa aportació dels serveis concertats i de la col·laboració publicoprivada.

Per acabar, Enric Mangas va recalcar que és un moment per estar units per “fer junts allò que no ens sortirà bé si ho volem fer per separat”.

A continuació, podeu descarregar el discurs sencer d'Enric Mangas:

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025