L'acte de presentació de l'Observatori de Cooperació Publicoprivada en les Polítiques Sanitàries i Socials, organitzat conjuntament per La Unió i ESADE, tindrà lloc el proper 21 de gener de 2010 a l'ESADEFÒRUM.
Sota el títol de "Les contradiccions de la cooperació publicoprivada en la prestació de serveis sanitaris i socials" , Francisco Longo introduirà una reflexió sobre el paper de la cooperació publicoprivada en la provisió de serveis sanitaris i socials. Durant l'acte es pretén celebrar la primera edició de l'Observatori de Cooperació Publicoprivada en les Polítiques Sanitàries i Socials i fer la segona convocatòria de casos de l'Observatori de Cooperació Publicoprivada en les Polítiques Sanitàries i Socials. Es tracta d'una jornada dirigida a responsables polítics i directius d'organitzacions públiques responsables de proveir serveis sanitaris i socials; i a directius d'empreses productores de serveis públics socials i sanitaris.
La presentació de l'Observatori i de la Segona convocatoria de casos serà a càrrec de Boi Ruiz, president de La Unió. Podeu consultar el programa íntegre de l'acte .
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99