La Unió participa a la presentació de la xarxa de compres conjuntes dels hospitals de París

La Unió participa a la presentació de la xarxa de compres conjuntes dels hospitals de París
Dijous 24/04/2014

El passat 24 d'abril, La Unió va ser convidada a la presentació de la xarxa de compres conjuntes dels hospitals de París (Resah-idf) a la reunió facilitada per l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries, en la qual directius de l'ICS i de l'empresa Log@ritme també van presentar la seva experiència.

La xarxa Resah-idf ha estat promotora de dos espais de relació internacional sobre contractació i compres: l'European Health Public Procurement Alliance i l'IHF Group Purchasing Organization, aquest últim, vinculat a la International Hospital Federation, a la qual pertany La Unió.

presentació de la xarxa de compres conjuntes dels hospitals de París (Resah-idf) Josep Fusté, director d'Anàlisi Econòmica, Estudis i Prospectiva de La Unió, va situar el context organitzatiu del model sanitari català i la realitat dels serveis de salut i socials que aplega com a associació. Per part dels assistents, es va mostrar l'interès de compartir idees i informació per continuar avançant en la col·laboració en compres i logística. Els esmentats grups de treball i organitzacions internacionals poden ser una bona plataforma en la qual trobar aliats i buscar solucions, tant des de la vessant del coneixement sobre els processos de compra innovadors com en la implicació en compres conjuntes en processos a nivell europeu.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025