Llum verda al document “Relacions entre metges de Primària i d’Hospital" en el Ple Consell de la Professió Mèdica de Catalunya

Llum verda al document “Relacions entre metges de Primària i d’Hospital" en el Ple Consell de la Professió Mèdica de Catalunya
Del 16/11/2009 al 31/12/2099

Durant la reunió del passat dia 4 de novembre, es va aprovar el document “Relacions entre metges de Primària i d'Hospital", elaborat i consensuat per la Comissió d'ordenació de la professió mèdica.

Seguint les recomanacions del Consell de donar la màxima difusió als treballs que s'hi desenvolupen i que s'articulen en documents de debat i recomanacions, us facilitem l‘accés a la Web del Consell de la professió mèdica on podeu trobar el document de referència.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025