El passat 4 de maig, en el marc de la sessió tècnica de La Unió, La comunicació com a eina estratègica, Jaume Giró, director executiu de La Caixa, va inaugurar la jornada amb una conferència al voltant d'aquest tema en un entorn com l'actual. Giró va fer una reflexió sobre el valor de la marca, la necessitat de treballar orientats cap a resultats i sobre la revolució que viuen els mitjans.
En la taula “La Comunicació i la Responsabilitat Social Corporativa, eina estratègica a les entitats sanitàries i socials” es van presentar diversos punts de vista a partir de les experiències de Mútua Terrassa, de la mà del director general, Esteve Picola ; de l'Hospital Plató, a càrrec del director gerent Jordi Pujol ; i de SAR Residencial y Asistencial Sociosanitaria, de la mà de Jordi Velasco , director de marketing i comunicació.
En la segona taula, “Els vincles entre els resultats en acreditació i la comunicació”, la directora general de La Unió, Roser Fernández, va presentar els resultats de l'estudi sobre el pes de la comunicació en els estàndards d'acreditació fet pel Consell tècnic assessor en comunicació i Responsabilitat Social Corporativa de La Unió. De l'estudi es desprèn que més d'un 70% dels estàndards estan relacionats de forma directa o indirecta amb la comunicació.
David Elvira , director de recursos sanitaris del Departament de Salut, va donar la seva visió sobre el diàleg i la transparència com a factors de millora de la qualitat a les organitzacions i Rosa Suñol, directora general de la FAD, va reflexionar al voltant de la comunicació pel que fa a l'efectivitat de l'acreditació. Referent a les ponències i a les experiències viscudes seran recollides en una Newsletter, que s'enviarà en els pròxims dies.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99