Més de 80 directors de comunicació al Plenari sobre comunicació corporativa i periodisme després de Twitter
Internet ha revolucionat per complert el món de la comunicació corporativa i el periodisme. Actualment, organitzacions, mitjans de comunicació i professionals s'estan adaptant a una nova realitat tecnològica i social. Per parlar d'aquests temes, analitzar el present i tractar de de trobar com pot confluir la tasca dels departaments de comunicació i de les redaccions periodístiques,
La Unió va reunir el passat 13 de juliol
Albert Sáez, director adjunt d'
El Periódico i autor del llibre
El periodisme després de Twitter. Notes per repensar l'ofici;
Eduard Pujol, director de
RAC1;
Georgina Ferri, sotsdirectora de l'
Ara i impulsora dels continguts digitals;
Toni Piqué, cap de projectes d'
El Nacional, i
Xavier Francàs, director de comunicació de l'
Hospital Clínic de Barcelona i membre del consell tècnic assessor de comunicació de La Unió.
Durant la inauguració de la sessió, el president de La Unió Enric Mangas, va destacar la importància d'aproximar la realitat comunicativa de les organitzacions sanitàries i socials i del periodisme actual per trobar punts de confluència i generar complicitats des de l'honestedat i el rigor.
Per ampliar la informació, podeu consultar la newsletter de la sessió, que recull un resum de les intervencions a l'acte, així com les presentacions que van fer els ponents.