Durant la primera part de la reunió, l'Agència Catalana de Turisme va presentar el projecte europeu transfronterer Accessi Tourisme, que vol situar Catalunya com a destinació de referència en l'àmbit del turisme accessible.
En la segona part de la reunió, a la qual va assistir, per part de La Unió, Josep Lluís Roselló, vocal president del Consell d'Atenció a la Dependència, Carmela Fortuny, directora general de l'ICASS, va informar sobre diversos temes:
A continuació, Carmen Milian, subdirectora general d'Atenció a les Persones i Gestió de Recursos, va abordar diversos temes:
Després, Rafael Arderiu, subdirector General de Prestacions Socials, va informar que l'actualització de l'aportació dels usuaris que generalment es feia d'una manera lineal, enguany, es veurà modificada segons els ingressos de la persona afectada.
Finalment, Lluís Grande, subdirector general d'Anàlisi i Programació, i Mònica Ribas, subdirectora general d'Atenció a les Persones i Promoció de l'Autonomia Personal, van informar de les actuacions dels diferents grups de treball en curs.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99