Què es pot aprendre del sector hoteler

Què es pot aprendre del sector hoteler
Dijous 16/04/2015

La segona part de la sessió va començar amb la intervenció de Juanjo Heras, director regional de Catalunya, Llevant i Aragó d'Operacions d'NH Hoteles. A la seva exposició va presentar experiències del sector hoteler exportables a l'àmbit dels serveis de suport a la sanitat i va fer benchmarking entre sectors. Com a exemple d'accions per millorar la gestió realitzades a NH, Juanjo Heras va parlar de la creació d'una central de compres pròpia, per a tots els hotels; de la posada en marxa d'una borsa de treball a l'àrea de Barcelona (província + ciutat) per destinar recursos que no calguin en determinats dies des d'un hotel a un altre; de l'externalització del departament de pisos i de manteniment, o de la compra d'elements d'ús comú entre més d'un hotel, a partir de l'organització d'un sistema de préstec i tornada, per a eines que no s'utilitzen tots els dies als hotels.

També va apuntar altres accions, com l'inventari únic de material sobrant als hotels, la centralització i posterior externalització del departament d'Administració, la creació d'una figura centralitzada del responsable de compres i serveis generals o la posada en marxa d'una única cuina central que produeix per a tots els establiments d'una ciutat, entre altres.

Podeu descarregar la presentació de Juanjo Heras per ampliar la informació:

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025