Amb l'objectiu de fomentar el debat constructiu al voltant de les inquietuds i valors dels professionals de la salut, des de La Unió s'ha publicat la segona newsletter sobre l'opinió dels professionals. Concretament, amb el títol "Què opinen els professionals mèdics i d'infermeria sobre l'organització?", la newsletter recull les aportacions que els participants a la jornada de treball amb grups focals van fer sobre aquest àmbit. Per consultar la informació publicada anteriorment, podeu accedir al primer newsletter: Què opinen els professionals mèdics i d'infermeria sobre el model sanitari?.
La totalitat de la sessió de treball amb grups focals –la qual va comptar amb un total de 39 participants de 10 institucions hospitalàries, dividits en professionals mèdics i d'infermeria– es recull a l'informe "Debat amb professionals mèdics i d'infermeria de l'àmbit hospitalari", que incorpora les conclusions per a quatre àrees d'interès: el model sanitari català; l'organització (clima, participació i implicació); lideratge i gestió clínica, i professió: competència i avaluació. Aquesta és la segona d'una sèrie de cinc publicacions digitals, en les quals es tractaran les quatre àrees de l'informe i les conclusions.
Tots aquells que vulguin participar al debat, poden fer les seves aportacions amb el hashtag #DebatProfessionals a Twitter.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99