Ramon Tremosa afirma que Catalunya serà una regió clau en la qual es valorarà la qualitat de vida, en concret la sanitat privada

Ramon Tremosa afirma que Catalunya serà una regió clau en la qual es valorarà la qualitat de vida, en concret la sanitat privada
Del 07/05/2008 al 31/12/2099
L'economista va parlar en aquest sentit durant la conferència "Catalunya país emergent", en el marc de la cloenda de l'Assemblea General de Membres de La Unió.

Segons Ramon Tremosa, està previst que el Mediterrani sigui el mar amb més volum de comerç i que això influeixi positivament en el fet que es generarà molta activitat econòmica al seu voltant, concretament a Barcelona. Per a l'autor de "Catalunya serà logística o no serà", el país té una oportunitat històrica de ser un focus de riquesa si ho sap aprofitar. Si és així la riquesa propiciarà qualitat de vida i per a Tremosa la sanitat privada jugarà un paper important.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025