Rebaixa del 4,6% al mòdul social

Rebaixa del 4,6% al mòdul social
Del 27/09/2013 al 31/12/2099

Segons ha comunicat la Direcció General de l'ICASS, s'aplicarà, amb efecte retroactiu de l'1 de gener, una rebaixa del 4,6% al mòdul social de les diferents línies d'atenció sociosanitària.

Per aquelles entitats del sector públic a les quals ja se'ls estigui aplicant una rebaixa de tarifes en virtut de l'apartat 5.3 de l'Acord de Govern 19/2013, aquesta rebaixa del 4,6% serà complementària i no addicional.

L'ICASS ha garantit que la regularització de les factures des de l'1 de gener es farà amb la màxima flexibilitat i segons les disponibilitat de tresoreria dels diferents centres.

Davant la duresa de la mesura i del fet que ja és octubre, des de La Unió i CSC s'està negociant amb l'ICASS per tal que, com a mínim, les noves tarifes no s'apliquin amb caràcter retroactiu. També es treballa per veure quines altres actuacions es poden dur a terme.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025