Reunió de les patronals amb el CatSalut i el SEM

Reunió de les patronals amb el CatSalut i el SEM
Del 22/11/2012 al 31/12/2099

El passat 19 de novembre, les direccions generals de La Unió i del Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) van reunir-se amb el director del CatSalut i el director general del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) amb relació als contractes 2013-2016. Durant la reunió, es va arribar als següents acords:

  • Transparència de les dades: el SEM farà arribar les patronals les dades de temps de mobilització de totes les bases (tant les col·laboradores com les pròpies). Aquesta informació es disposarà amb caràcter trimestral.
  • Limitació de la penalització econòmica: Es garanteix un 98% de la part fixa del contracte.
  • Durant tota la vigència del contracte, el percentatge de mobilització només es modificarà si el 75% o més de totes les bases han complert els objectius fixats. Aquest percentatge es calcularà tenint en compte tant les bases col·laboradores com les pròpies.
  • El punt 10.2 del contracte “l'ENTITAT s'obliga a continuar la prestació dels serveis contractats en els mateixos termes pactats, fins que SEM, SA hagi pogut acordar una nova localització de la seva base, i/o garanteixi la continuïtat del servei”, es limitarà a una durada màxima d'entre tres i sis mesos.

Les patronals restem a l'espera que el SEM modifiqui els contractes segons aquests acords i ens enviï la darrera versió.
 

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025