Els temes tractats van ser els següents:
- Lectura del rapport i seguiment de propostes del consell anterior.
- Situació actual en relació als temes que fan referència per fer front a les obligacions del VII conveni de la XHUP. Es va acordar consensuar amb el CatSalut un criteri comú per incorporar els recursos que no han quedat consolidats en la tarifa .
- Comissió de sistema de pagament de La Unió: validació de les propostes. Es va informar de quin ha estat el plantejament de la Unió en virtud de les recomanacions de la comissió de sistema de pagament, establint els criteris bàsics de la postura davant de la proposta tècnica concreta.
- Ordenació territorial de les Urgències: propostes de planificació i CatSalut. Es va lliurar el document i les consideracions que ha treballat La Unió. Es faran les aportacions que s'estimin per tal de completar les aportacions.
- Consell de la Professió Mèdica: Informació i seguiment de les propostes i el treball de les comissions. Es van tractar diferents temes com ara la manca de metges, el model retribuitiu, el desenvolupament professional i la participació dels metges en les decisions de gestió i govern.
- Informe de l'evolució de l'IRE, IRR i preu de l'alta dels hospitals de la XHUP. Es va fer l'anàlisi periòdica de la repercussió de l'increment de tarifes aprovades en el Consell de Direcció en el preu alta per grups d'hospitals i en conseqüència en la traducció als ingressos previsibles. Es va lliurar un esborrany inicial i en el proper consell es lliurarà l'estudi complert.
- Implementació DRC de pròstata i bufeta, nou sistema d'informació dels tractaments de quimioteràpia. Es va informar dels canvis que es plantegen en el marc de Pla Director d'Oncologia, la modificació del sistema d'informació en relació a la QT, i la posada en marxa de dos nous CDR del càncer: pròstata i bufeta.