Reunió del Consell del Sector d'Atenció Sociosanitària
Del 07/02/2006 al 14/02/2006
Al llarg de la reunió es va presentar una comparativa amb les conclusions de l'estudi de costos del sector realitzat amb les aportacions del CHC, i es van comentar les actuacions futures a realitzar amb aquesta informació.
Respecte a la situació laboral del sector, es van comentar les dificultats existents per trobar oferta de professionals en el mercat de treball, degut també a les condicions laborals existents i en ple debat sobre l'homologació amb el conveni de la XHUP. També es va determinar tractar aquests dos temes en una propera reunió amb els representants de l'Administració.
Sobre el seguiment de les propostes legislatives sobre l'atenció a la dependència, es va fer una revisió sintètica del contingut dels avantprojectes legislatius estatal i a Catalunya.