Es van tractar els punts previstos de l’ordre del dia. Referent a les implicacions del conveni XHUP per al sector sociosanitari, s’està intentant trobar un mètode de cà lcul que adapti els acords del conveni a les futures tarifes del CatSalut. Per tal d’ajustar-se al mateix, es va demanar als assistents que complimentessin un qüestionari sobre plantilles i estructura de costos. S’està discutint la conveniència de disposar de partides finalistes durant el perÃode transitori fins a l’aplicació del conveni. Està previst que aquesta setmana tingui lloc una reunió amb la subdirecció del CatSalut per discutir l’estudi de costos en l’à mbit sociosanitari realitzat conjuntament pel Consorci i La Unió.
D'altra banda, es va comentar la compareixença de La Unió davant la Comissió de PolÃtica Social del Parlament de Catalunya per exposar la seva recomanació sobre la futura Llei de Serveis Socials. Actualment hi ha un 25% de les entitats que conformen al Consell que s’han adherit al projecte de CMBD sociosanitari, el que permet disposar d’uns resultats provisionals força engrescadors.
El Consell va acordar adherir-se a l’assegurança col·lectiva de responsabilitat civil, malgrat que s’hauran de considerar alguns casos de forma particular.
El grup de treball de Central de Balanços es van reunir en dues ocasiones per definir diversos aspectes de la informació a trametre i per buscar una unitat està ndard que fes els ratis i les comparacions entre centres.
Per últim, destacar la constitució del comitè organitzador de la Jornada d’Innovacions en el Sector Sociosanitari, que es tornarà a trobar abans de les vacances d’estiu.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99