Es van tractar els següents aspectes:
1. Es va informar del seguiment i estat de les negociacions del Conveni d'Establiments Sanitaris. En quant a salaris, l'actualització serà d'acord a l'IPC real de 2004 (3,2%). El 2005 s'actualitzarà el 2,5% (oficial el 2%), amb una clà sula d'actualització a l'IPC real de2005 a final d'any i actualització a IPC previsió oficial per al 2006. Es produiran també una equiparació de taules a aguts d'aquest conveni i també territorial, exceptuant Tarragona, en la que haurà un perÃode d'adaptació progressiu. En quant a la jornada, es passa a 3 dies d'assumptes propis sense justificar i el nominal del còmput no canvia (1754h), però hi haurà 2 dies de lliurança amb consideració de temps de treball. S'apunta que la signatura d'aquest conveni pot estar pròxima.
2. Es sol·licitarà informació sobre l'estructura de professionals i dedicacions a les entitats sociosantà ries per tal de realitzar un estudi de quantificació de costos de l'homologació dins dels treballs de l'Acord Marc.
3. S'anuncia que pel proper consell es convidarà a fer una presentació del Pla Sociosanitari al Sr. Antoni Salvà i a Carmen Caja.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99