REUNIÓ DEL CONSELL TÈCNIC ASSESSOR EN TIC DE LA UNIÓ

REUNIÓ DEL CONSELL TÈCNIC ASSESSOR EN TIC DE LA UNIÓ
Del 17/01/2013 al 10/02/2013

En la  reunió del Consell Tècnic Assessor en TIC de La Unió es va donar la benvinguda a dos nous membres del grup: Francesc Garcia Cuyás, director de la Fundació TicSalut, i Luís García Eroles, director de sistemes d'informació i TIC de Fundació Gestió Sanitària Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Durant la reunió es va comentar el Pla de Treball del 2013, concretant actuacions a realitzar aquest any (jornades i sessions tècniques, trobades amb altres consells com el d'atenció especialitzada o el d'atenció primària, etc.) així com temes d'actual interès, com ara la protecció de dades en l'àmbit de la telemedicina, el desenvolupament dels projectes de la HCCC i la carpeta de Salut, els propers reptes relatius a la recepta electrònica, etc.

D'altra banda, en aquesta trobada es van tancar els temes pendents relatius a l'organització de la Jornada sobre el Pla de Salut i les TIC, nascuda a iniciativa d'aquest consell i sobre la qual trobareu més informació a la part de notícies.

Assistents

Membres del consell

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025