KH7 Lloreda, una empresa familiar amb més de 50 anys d'experiència, és un clar exemple en l'aposta per la Responsabilitat Social Corporativa. El president de l'entitat Josep Maria Lloreda va explicar la importància de implicació de l'empresa amb la RSC i amb la innovació per aconseguir l'èxit empresarial. Lloreda va afirmar que “a vegades no ens qüestionem què volem per a la nostra empresa i això s'hauria de fer sempre. Ens hem de preguntar on volem anar i què volem fer” en el sentit de marcar objectius clars. A més a més, va fer èmfasi en la importància de la motivació entre els treballadors perquè el projecte empresarial funcioni qualitativament i amb resultats. (Recupera el vídeo aquí)
"Una persona motivada no té límits"
Lloreda també va destacar els exemples d'accions de responsabilitat a l'entitat. El president va remarcar la importància de confiar en la gestió del temps individual i la potenció de conciliar la vida personal i laboral subratllant la importància de trobar l'equilibri. En aquest sentit, va ressaltar com a exemple El Niu, la guardaria de l'empresa. “Un servei que ha estat tot un èxit”, va assegurar. A més a més, també va afegir que aposten pel treball en equip. (Recupera el vídeo aquí) A tall d'exemple, va explicar que el Pla Estratègic de l'empresa ha estat fet “entre tots. Amb més o menys intensitat, però tothom hi ha col·laborat. D'aquesta forma impliquem a tots els treballadors”. (Recupera el vídeo aquí). Una empresa que aposta també per la innovació marcant com a objectiu que el producte no passi per les mans de cap treballador. De fet, “ningú toca res amb les mans a nivell operatiu”, va reblar i afegint que s'aposta pel producte i tecnologia de proximitat "totes les tecnologies utilitzades per l'empres són fetes a casa nostra, ja que es pensa amb l'entorn més proper a l'empresa" En l'àmbit corporatiu, va donar especial importància a la comunicació interna. “S'ha de comunicar de dalt a baix perquè tothom sàpiga el que es pretén i es fa a l'empresa. I és que les persones són les que fan l'empresa. Quan més es consulti a les persones millor serà l'empresa”. “Hem passat de ser una marca industrial a una marca que enamora”, va dir Lloreda. Sobre aquest aspecte va mostrar de forma gràfica els últims materials publicitaris i promocionals que assenyalen especialment la vinculació emocional amb el producte i no tant la racional.
Per últim, Josep Ma. Lloreda va detallar els valors de l'empresa. “ No els pot decidir només el Director General, sinó la gent de la companyia” va dir. En concret, els valors de KH7 Lloreda va explicar que són la feina ben feta, el treball en equip, la innovació i el compromís. A més, també va vincular el compromís de l'empresa amb iniciatives de caire social, tant en el món de l'esport com en el de la cultura, ja sigui esponsoritzant esportistes o apostant per la recerca, com ara amb el Coixí Intel·ligent d'Isidre Esteve, el pilot de ral·li català.
Trobareu el document adjunt de la presentació que va realitzar Josep Maria Lloreda. També podeu escoltar la seva conferència a través d'aquest vídeo:
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99