En data 9 de setembre ha estat notificada a la nostra associació empresarial la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya referent al conflicte col·lectiu interposat per les patronals (La Unió i CAPSS) sobre la reducció dels salaris practicada a partir de l'1 de juny de 2010 als treballadors dels Centres que apliquen el Conveni col·lectiu dels Hospitals de la XHUP i dels Centres d'Atenció Primària concertats.
La sentència arriba a idèntica conclusió que la sentència anterior dels Centres que apliquen el Conveni del Sector sociosanitari i salut mental, i per tant admet la legalitat de l'aplicació de la reducció a les Empreses Públiques i Consorcis, però NO en la resta de centres concertats de titularitat privada.
Tal com ja vam fer amb l'anterior Conflicte col·lectiu, des de La Unió es procedirà a fer recurs contra aquesta sentència. Us mantindrem informats i restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment o consulta.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99