Servei per gestionar el cobrament de reclamacions i denúncies d’expedients rebutjats

Servei per gestionar el cobrament de reclamacions i denúncies d’expedients rebutjats
Divendres 20/06/2014

Des de fa més de 15 anys, la Fundació Unió té un acord amb COFUGESCO, que ofereix el servei de la gestió de seguiment i cobrament de les factures a companyies d'assegurança en concepte d'assistència sanitària derivada d'accidents de trànsit, dins del marc del Conveni UNESPA, amb el doble objectiu de minimitzar els costos i donar la màxima eficàcia que tots els mecanismes del Conveni permeten. Actualment, es treballa amb 5 entitats.

Malgrat que el sistema CAS ha facilitat i agilitzat els cobraments i que el 90% dels casos s'abonen sense cap incidència, hem detectat que hi ha casos que queden aturats perquè són rebutjats o per desacord amb les companyies asseguradores, i que han de ser gestionats amb agilitat i eficiència per evitar el seu endarreriment o que al final es qualifiquin com “de dubtós cobrament”.

Per això, us presentem el servei, conjuntament amb COFUGESCO, per gestionar el cobrament de les reclamacions o denúncies dels expedients que per alguna raó han causat o bé rebuig en el comunicat d'assistència o factura/es o bé alguna incidència per la qual no s'ha realitzat el cobrament de les prestacions produïdes, fins esgotar tots els recursos que ofereix el Conveni i, en darrera instància, tramitar la presentació del cas a la Subcomissió. Aquesta proposta va dirigida a les entitats sanitàries que ja tramiten els sinistres de trànsit a través del sistema de facturació electrònica CAS_TIREA.

Per a més informació, podeu contactar amb Vanessa Massó.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 21/02/2025