Aquí podeu llegir el text consensuat del nou acord de la Comissió Nacional del Conveni Unespa:
Asunto nº 3.- Situación de asuntos en subcomisión en el aplicativo CAS
La Comisión Nacional acuerda que por parte de cada asociación sanitaria firmante del Convenio se reclamará a sus asociados la relación de los asuntos pendientes, anteriores al ejercicio 2015, que, con los códigos 672 y 673 del CAS, figuren en sus respectivos centros sanitarios, no pudiendo ser incluidos en las relaciones aquellos asuntos que ya hayan sido enviados a las secretarias de las subcomisiones.
Asimismo establecer como plazo límite para el envío de la referida documentación el 30 de julio, acordando que quedarán automáticamente eliminados del sistema CAS, considerándose como resueltos, todos los asuntos que no figuren en las relaciones enviadas.
Aquest acord dóna més marge i permet revisar la informació recollida dels casos pendents de l'SPC amb uns criteris més clars.
En aquest sentit, s'informa que abans de presentar definitivament la documentació que els associats van aportar, i que no es va lliurar a la Comissió Nacional d'Unespa degut als canvis establerts en la reunió i que es detallen en el text de l'acord, es demana que es revisin les dades dels casos pendents, tenint present les següents dades a consignar de les factures recollides:
S'adjunta un plantilla d'Excel amb aquestes dades, per fer més còmode el retorn de la informació:
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99