US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience

UCF i Apple en una sessió sobre Customer Experience
Dimarts 25/10/2016

apple 3 Una trentena de professionals del sector, representants de 24 centres hospitalaris i, majoritàriament, responsables d'atenció al client, atenció a l'usuari i responsables de l'experiència de pacient, van participar el dimarts 25 d'octubre en una sessió sobre l'Experiència del Client organitzada per UCF que va tenir lloc a la Botiga d'Apple de Passeig de Gràcia, a la Ciutat de Barcelona (la més gran del sud d'Europa).


La sessió va servir per descobrir el model d'atenció i acompanyament al client, el perquè dels diferents espais físics dins la botiga, la pròpia filosofia d'Apple centrada en el client, algunes de les eines que es disposen per a monitoritzar i gestionar l'experiència dels usuaris, així com alguns dels elements que tenen a veure amb la pròpia formació i desenvolupament dels  professionals que hi treballen.

Sessió Experiència Client Apple UCF Tot està centrat en el client, amb l'objectiu que l'experiència sigui tan fantàstica, tan perfecta i tan excel·lent que provoqui a la persona ganes de tornar-hi  i d'explicar-ho a d'altres. Això succeeix en una botiga que, segons el seu Store Líder, no està centrada en vendre tecnologia, sinó en facilitar les il·lusions del que, amb aquesta tecnologia, pot arribar a fer cada client.


Aquesta ha estat la sessió inicial d'un cicle de treball d'UCF en l'àmbit de Reimaginar les Organitzacions de Salut i Social, en el marc del qual, properament, s'informarà de noves activitats.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 18/04/2025