Lacocomedic, associat col·laborador de La Unió, posa en marxa el Programa Pacient, un projecte de millora de l'Experiència del Pacient que revisa i millora tots els punts de contacte entre el pacient i el centre de salut, des de la citació fins al seguiment posterior a una visita, tractament o intervenció. El seu objectiu és configurar un programa d'accions transversal a tota l'organització que millori notablement l'experiència dels pacients adaptant-se a les seves expectatives i necessitats reals: qualitat, seguretat i eficiència, però també adherència, transparència, coordinació, comunicació, humanitat i l'empatia.
Inspirat en metodologies contrastades per entitats de referència en la millora de l'Experiència del Pacient (Cleveland Clinic, Beryl Institute), aquest programa reforça la fidelització de pacients i familiars, i s'està correlacionant positivament amb la millora dels resultats clínics (major seguretat i efectivitat clínica), la sostenibilitat financera i social, i la reputació de les organitzacions sanitàries.
Al document adjunt trobareu informació ampliada d'aquesta iniciativa.