Vigència de l'oferta: 08/09/2023 - 08/10/2099
Dades de l'entitat
Entitat: Fundació Aspace Catalunya
Centre de treball: Barcelona
Perfil del lloc de treball
Funcions i tasques principals:
- Incorporació immediata a jornada completa en una institució amb un gran projecte de present i futur dins de l’equip de treball multidisciplinari de la Direcció de Relacions Institucionals, Comunicació i Màrqueting. Contracte indefinit a jornada en horari partit de dilluns a divendres, fent jornada intensiva divendres.
- Aspace Catalunya està integrat per un equip de professionals jove, amb un gran compromís, versàtil i que genera confiança.
- Oferim flexibilitat horària i el salari s’emmarca dins de l’establert en el conveni col·lectiu vigent del SISCAT.
- Carrera i incentivacions: Podràs accedir a programes de carrera professional o incentivació, sigui la teva carrera professional i a compensacions econòmiques per objectius (DPO).
- Missió i funcions a desenvolupar en el lloc de treball
- En dependència de la Direcció de Relacions Institucionals, Comunicació i Màrqueting s’encarregarà principalment de:
- Dur a terme la creació, disseny i gestió de continguts de comunicació per a diferents canals tant de comunicació interna com externa, i donar suport general a totes les activitats del departament (visibilitat de l’entitat, campanyes, edició o creació de materials, etc).
Funcions específiques
- Dissenyar, executar i avaluar les campanyes de comunicació, màrqueting i de xarxes socials
- Gestionar l’entorn digital de comunicació, síntesi de continguts i publicacions
- Participar activament en el disseny de campanyes de sensibilització
- Gestionar tasques administratives
- Gestionar i dinamitzar les XXSS de l’entitat
- Redactar continguts, publicacions, de comunicació externa i interna
- Planificar i programar continguts
- Traduir continguts: català, castellà, anglès
- Gestió, definició i creació dels diferents contin uts
- Definició d’argumentaris
- Manteniment de les xarxes digitals
- Donar suport en la planificació de visites institucionals i en la seva operativa
- Donar suport en la planificació de campanyes específiques de màrqueting institucional
- Gestió, atenció i acompanyament dels mitjans de comunicació i de les seves peticions
Altres dades d'interès
:Requisits
- Formació acadèmica: Llicenciat en Periodisme, Grau en Comunicació Audiovisual o Grau Universitari assimilable
- Formació complementària imprescindible en Comunicació escrita/ tècniques de redacció
- Experiència en SEO – SEM
- Experiència en el desenvolupament i gestió de continguts: creació de continguts, comunicats, redacció de notes, convocatòries i dossiers de premsa.
- Sensibilitat pel sector social/sanitari
- Domini de les llengües català, castellà i anglès (Certificació CAE o Proficiency)
- Domini en la gestió d’eines i plataformes digitals
- Domini en l'elaboració de presentacions corporatives
- Domini del paquet office
- Domini de les eines d’analítica per als departaments de comunicativa
Es valorarà:
- Formació en màrqueting digital
- Coneixements de Fundraising: experiència en el disseny i execució de campanyes.
- Experiència i coneixements en el maneig de CRMs
- Formació de community manager
- Formació en protocol i relacions institucionals
- Tenir experiència en el sector sanitari i social
- Tenir experiència acreditada en un departament o àrea de Comunicació d’un any en el sector sanitari o social
Competències
- Capacitat per treballar en un equip interdisciplinari
- Proactivitat, capacitat resolutiva i creativitat
- Habilitats relacionals i comunicatives
- Compromís
- Versatilitat
- Iniciativa
- Assertivitat
- Gestió del temps
- Organització
- Empatia
- Resolució de conflictes
Condicions econòmiques i laborals
Perfil professional del candidat
Dades de contacte
Persona de contacte: Recursos Humans
Telèfon: -