Vigència de l'oferta: 13/06/2024 - 13/07/2024
Dades de l'entitat
Entitat: Germanes Hospitalàries. Benito Menni CASM
Centre de treball: Sant Boi de Llobregat, Hospitalet i Granollers
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: Of. Administratiu/a Suplent
Funcions i tasques principals:
- Realitzar totes les tasques documentals reflectides en el procés assistencial (obertura d'història clínica, inici i tancament de processos o assistències, programació de visites, preparació de documentació, tramitació d'informes i peticions...).
- Atendre la recepció, obertura i tancament del servei segons directrius.
- Vetllar per la dinàmica de la sala d'espera i controlar les entrades i sortides del centre.
- Cobrir l'atenció telefònica, els correus electrònics dirigits al dispositiu i/o el correu intern o postal.
- Gestionar l'arxiu.
- Gestió de les agendes.
- Facilitar l'atenció a l'usuari.
Altres dades d'interès
:A Benito Menni CASM requerim incorporar a la nostra plantilla de professionals, a un/a Of.Administratiu/a Suplent per a donar cobertura als nostres dispositius de Sant Boi de Llobregat, Hospitalet i Granollers.
Benito Menni Complex Assistencial en Salut Mental està compromès amb la diversitat, la inclusió, la igualtat de tracte i oportunitats i amb la lluita contra la discriminació en qualsevol de les seves formes, aquesta oferta està dirigida a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits, independentment de la seva condició.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: De duració determinada
Data d'incorporació prevista: Immediata
Jornada: Completa (36,25h/setmana)
Horari/Torn: De dilluns a dijous horari partit.
Divendres horari intensiu.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
CFGM en GESTIÓ Administrativa o similar
Formació complementària: Es valorarà:
- CFGS en Administració i finances, Documentació sanitària, Secretariat o similar.
- Formació en comunicació, atenció a l’usuari i resolució de conflictes interpersonals.
Idiomes:
Imprescindible Català i Castella parlat i escrit.
Altres requisits
:
- Persona resolutiva i amb proactivitat.
- Persona assertiva amb bones habilitats interpersonals.
- Acostumada a treballar en equip.
- Disponibilitat d’incorporació immediata.
Experiència laboral: Experiència prèvia en el sector sanitari en un lloc de treball similar al ofertat.
Es valorarà:
- Experiència en l’àmbit de la salut mental.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar curriculum vitae per correu electrònic a l'ateció de Carmen Martínez.