Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: DIRECTOR/A DE PERSONES I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Funcions i tasques principals:El/La Director/a de les Persones és el/la responsable de definir les polítiques generals de recursos humans de l’Hospital, prestant assessorament a la Direcció General en tots els àmbits de la seva competència.
Són funcions de la Direcció per a les Persones:
- Liderar l’estratègia i els objectius de la Direcció per les Persones centrada en la gestió del talent, l’aprenentatge i el desenvolupament organitzacional basant-se en els valors de l’Hospital.
- Formar part del Comitè de Direcció General (CDG) en la presa de decisions institucional. - Definir, proposar i participar, conjuntament amb CDG, l’estratègia i objectius de la Direcció per a les Persones.
- Dirigir i coordinar als/a les professionals de la Direcció per a les Persones.
- Impulsar nous processos vinculats al desenvolupament de les persones que afavoreixin la transversalitat i l'eficiència en els Instituts, Àrees, Centres i Direccions.
- Garantir els drets dels/de les professionals vetllant per tal que tots els procediments s’ajustin a la normativa aplicable.
- Promoure l’assegurament i prevenció de qualsevol risc laboral mitjançant la cura de la salut i seguretat dels professionals per Promoure la integració de la prevenció de riscos laborals en el sistema de gestió de l'Hospital i el compliment de la normativa relacionada.
- Coordinar la definició dels llocs de treball i adequar-la a les necessitats organitzatives de l’Hospital.
- Representar a la institució en les relacions amb sindicats i en la negociació col·lectiva.
- Establir la política retributiva d’acord als convenis col·lectius aplicables vigents en el marc de les aprovacions dels òrgans de govern.
- Garantir que la gestió dels recursos humans en els diferents Instituts, Centres, Àrees i Direccions segueixi les polítiques, criteris i procediments establerts, acompanyant als directius i comandaments en la seva aplicació.
- Establir els procediments de treball per la selecció del personal de nova incorporació, garantint i acompanyant els comitès de selecció corresponents per assegurar la contractació dels professionals idonis d’acord amb les necessitats de l’Hospital i el perfil del candidat/a.
- Gestionar els processos de contractació i desvinculació de treballadors/es i les necessitats que se’n derivin.
- Dissenyar i/o coordinar el desplegament del Sistema de Promoció Professional dels diferents col·lectius.
- Coordinar la formació i l’aprenentatge dels diferents col·lectius de l’Hospital, així com el desenvolupament professional de les persones, conjuntament amb les Direccions corresponents.
- Portar a terme l’assessoria jurídic-laboral de l’Hospital.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Laboral indefinit.
Jornada: Completa (37,5 h/s).
Horari/Torn: De 9.00h a 17.30h de dilluns a divendres.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Estar en possessió d’un títol universitari per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
Formació complementària: Les candidatures que no compleixin els requisits establerts quedaran excloses del procés.
Altres requisits
: Condicions generals:
- Ser espanyol/a o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea, o bé tenir la nacionalitat d’algun dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es, o be tenir la residència legal a Espanya.
- No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
- Posseir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques derivades del lloc de treball.
- Disposar del nivell de català per a exercir les funcions del lloc o tenir el compromís per assolir el nivell de català adequat al càrrec en els propers 3 anys.
Perfil competencial:
- Visió estratègica
- Lideratge
- Negociació
- Desenvolupament de persones
- Orientació a objectius
- Capacitat per a la gestió del canvi
- Capacitat analítica
- Competència tècnica aplicada
Documentació a liurar:
- Currículum vitae normalitzat. S’ha d’elaborar seguint el model de presentació de currículum a l’annex I, respectant l’estructura del document.
- Acreditacions corresponents.
- Declaració de veracitat: S’ha de complimentar, signar i enviar. Està inclosa a l’annex II.
Tota la documentació s’ha de lliurar enviant un correu electrònic a convocatoria@clinic.cat indicant en el cos del correu: Denominació del lloc de treball i/o càrrec a què es vol optar, els quals consten a l'inici de la pàgina 1 d'aquetes bases i la Referència I Nom, cognoms i DNI/NIE de la persona que presenta candidatura.
No s’acceptarà la documentació no lliurada segons l’establert al punt 7 d’aquestes bases reguladores.
Experiència laboral: Experiència professional acreditada mínima de 5 anys en funcions de direcció o comandament de Recursos Humans en entitats públiques o privades de més de 250 treballadors/es.
Les candidatures que no compleixin els requisits establerts quedaran excloses del procés.