Vigència de l'oferta: 13/11/2024 - 30/11/2024
Dades de l'entitat
Entitat: Corporació de Salut del Maresme i la Selva
Centre de treball: Hospital Comarcal Sant Jaume de Calella
Població: CALELLA
Adreça postal: St Jaume 209-217
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: Cap de Servei de Medicina Interna
Funcions i tasques principals:Depenent de la Direcció Mèdica, la persona que s’incorpori liderarà l’equip de professionals al seu càrrec del servei de medicina interna de l’Hospital Comarcal de Calella.
La seva responsabilitat serà treballar per una assistència de qualitat, promocionant la col·laboració entre els professionals, la continuïtat assistencial entre els diferents serveis, el compromís amb el pacient i la humanització de l’assistència.
Les seves principals funcions seran:
- Responsabilitzar-se de la bona marxa, funcionament i organització del servei de medicina interna de l’hospital de Calella.
- Tenir cura de que el servei de medicina interna de Calella tingui el màxim nivell assistencial dins les possibilitats, funcions i objectius de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.
- Vetllar pel compliment dels objectius que marca el departament de salut i el CatSalut amb el cronograma establert.
- Supervisar, controlar, vigilar i ordenar qualsevol programa d’investigació i d’experiència de tipus mèdic, quirúrgic, terapèutic, etc. que s’organitzi dins el servei de medicina interna de Calella. Sotmetrà sempre aquests programes a la Direcció, que ho posarà en coneixement de la Gerència.
- Vigilar, supervisar, i ordenar el modelatge clínic del servei de Medicina Interna de Calella, coordinar la seva utilització amb els restants serveis de la Corporació.
- Proposar l’adequació de la dotació de professionals a les necessitats del servei de medicina interna de Calella.
- Vetllar i supervisar el desenvolupament professional i els horaris del les persones al seu càrrec.
- Remetre a la Direcció el programa de vacances del servei per rebre el vist i plau i garantir la continuïtat assistencial.
- Vetllar perquè hi hagi una docència de qualitat dins el servei.
- Assenyalar i supervisar l’activitat i responsabilitat de cada persona integrant del servei sota el seu càrrec.
- Supervisar protocols, projectes assistencials i de recerca. Controlar que la seva execució sigui la correcta.
- Convocar i presidir les reunions i sessions del servei. A més, assistir a les reunions o sessions clíniques, a les que prèviament sigui convocat/da.
- Facilitar periòdicament un estat detallat de l’activitat del servei, tot efectuant observacions i proposant a la Direcció les mesures que cregui oportunes.
- Coordinar-se amb els diferents àmbits assistencials de la CSMS, amb proveïdors territorials i/o Catsalut i/o altres institucions per millorar els processos assistencials.
- Donar resposta i fer seguiment de les reclamacions i/o opinions de les persones usuàries del servei.
- Informar de l’activitat quan la Direcció ho sol·liciti.
- Realitzar en general les funcions pròpies de la seva competència i que afectin a la bona marxa del servei.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Laboral Estable.
Data d'incorporació prevista: Immediata o a determinar (2024).
Jornada: Complerta.
Horari/Torn: Diurn.
Retribució bruta anual: aprox brut 80.000€ (segons vàlua candidat/a).
Altres beneficis no monetaris: Condicions laborals en base al 3er Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut. Condicions econòmiques a negociar segons la vàlua del candidat/a.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Llicenciatura/Grau en Medicina i Cirurgia.
Formació complementària: Formació postgraduada o màster específic en Direcció i Gestió Sanitària.
Formació en lideratge i gestió d’equips.
Idiomes:
Nivell C1 de Català.
Altres requisits
:
Competències Professionals:
- Lideratge
- Capacitat de presa de decisions
- Empatia
- Orientació al pacient
- Orientació als resultats i priorització
- Adaptació als canvis
- Comunicació
Experiència laboral: Experiència professional mínima com a metge/gessa de 5 anys a Medicina Interna.
Es valora experiència en gestió d'equips.
Dades de contacte
Persona de contacte: Laura / Desenvolupament de RH
Càrrec: Tècnica Selecció
Telèfon: 691435639