Vigència de l'oferta: 15/11/2024 - 29/11/2024
Dades de l'entitat
Entitat: AECT - Hospital de Cerdanya
Centre de treball: Hospital de Cerdanya
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: TÈCNIC/A EN DOCUMENTACIÓ CLÍNICA
Funcions i tasques principals:Missió:
Vetllar per la qualitat de la informació clínica de l’organització, i posar-la a disposició de la institució i altres entitats autoritzades.
Responsabilitats i funcions bàsiques:
- Gestió de la informació clínica: Extracció de dades per a la seva explotació i validació. Benchmarking.
- Donar resposta a les demandes programades i puntuals d’informació clínica per part d’altres professionals de la institució o de tercers autoritzats.
- Col·laborar en el disseny i manteniment dels quadres de comandament de l’organització.
- Col·laborar en els projectes de l’oficina Argos de l’HC.
- Participació en la comissió de documentació clínica.
- Qualsevol altra funció anàloga a les anteriorment exposades o qualsevol de les pròpies de la seva categoria professional que el cap o la cap li assigni.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Indefinit.
Data d'incorporació prevista: 1 de gener de 2025.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.
Altres beneficis no monetaris: Condicions laborals segons Conveni SISCAT.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Grau o titulació universitària equivalent en ciències de la salut.
Formació complementària: Coneixements bàsics:
- De la infraestructura d’un hospital.
- Del sistema sanitari català i/o francès.
- D’estadística nivell bàsic.
- Documentació sanitària.
- Llenguatges estandarditzats de codificació de malalties (CIM10) i agrupadors (CDM,GRDs).
- Formació en qualitat i seguretat del pacient.
Idiomes:
Domini escrit i oral del francès i català i/o castellà.
Anglès valorable.
Ofimàtica:
- Ofimàtica nivell avançat.
- Sistemes d’informació assistencial (SAP Argos o equivalent).
- Business intelligence (Qlik View, BO SAP...).
Altres requisits
:
- Nacionalitat d’un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència a Espanya.
Aptituds i habilitats:
- Ordre i mètode en el treball.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat de reflexió, anàlisi i síntesis de la informació.
- Habilitats comunicatives.
- Actitud d’ajuda i cooperació.
- Proactivitat i capacitat de resoldre problemes.
- Assertivitat.
- Compromís amb la organització.
Es valorarà:
- Trobar-se en situació d’atur i/o d’alta com a demandant d’ocupació, o estar vinculat amb l’Hospital de Cerdanya a través d’un contracte de durada determinada; per possibilitat de contractació per prejubilacions.
- Sentit del diàleg i gust per les relacions interpersonals.
- Empatia.
- Capacitat de treball en equip.
- Valorable Formació Complementària.
Documentació a aportar a la candidatura:
- CV.
- Carta de presentació (valorable).
- DNI, NIE, Permís de treball o passaport d’un país membre de la Unió Europea.
Experiència laboral: Es valorarà:
- Experiència en sector sanitari.
- Experiència mínima de 2 anys en tractament de dades en sector Salut.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar la documentació a través de l’enllaç a la web en castellà o català i francès.
Càrrec: Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.